پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118764
کتابخانه عمومي شهيد بهشتي فارسان بازسازي مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/06/13 18:47:27
نمایش : 1379
مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي چهارمحال و بختياري از بازسازي کتابخانه عمومي شهيد بهشتي شهرستان فارسان خبر داد. –
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از روابط عمومي اداره‌کل کتابخانه‌هاي عمومي استان چهارمحال و بختياري، بهروز صادقي صبح امروز در جلسه شوراي اداري که در شهرستان فارسان برگزار شد، اظهار داشت: ساختمان کتابخانه چليچه با تجهيزات کامل آماده بهره‌برداري خواهد شد.

وي با بيان اينکه کتابخانه شهيد بهشتي  فارسان نياز به تعمير و بازسازي دارد گفت: با همکاري مسئولان شهرستان فارسان بازسازي را به زودي آغاز خواهيم کرد.

مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي چهارمحال و بختياري افزود: براي بازسازي اين کتابخانه نياز به 800 ميليون ريال اعتبار است که بخشي از آن از محل تملک داريي‌ها تامين مي‌شود.

فرماندار شهرستان فارسان هم در اين جلسه گفت: ساختمان کتابخانه شهيد بهشتي فارسان وضعيت مناسبي ندارد که با همکاري با کتابخانه‌هاي عمومي استان عمليات بازسازي را آغاز خواهيم کرد.

احمدي با بيان اينکه شهرستان فارسان داراي شش شهر است افزود: با وجود واحد‌هاي دانشگاهي  و فضاي علمي اين شهرستان، کتابخانه‌ها بايستي گسترش يابند.

وي در ادامه از تدبير و اقدام شايسته مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي در راستاي برگزاري جلسات شوراي اداري اداره کل به صورت دوره‌اي در شهرستان‌ها تقدير کرد
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html